Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Druki ulotne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Jasiński Cezary
(2)
Multan Jacek
(2)
Andrzejewski Wojciech (1961- )
(1)
Lelonek Grzegorz
(1)
Lelonek Magdalena
(1)
Unierzyski Piotr
(1)
Walter Krzysztof
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(2)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Temat
Tenis
(2)
Program szkolenia
(1)
Gatunek
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(2)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Opis według okładki.
Wydanie skoroszytowe.
Bibliografia na stronie 206.
Programy ITF Program „Play and Stay" Program „Tennis 10s" Program Tenis 10 w Polsce Program „Tenis 10" Główne założenia programu „Tenis 10" Dlaczego należy stosować wolniejsze, niżej odbijające się piłki? Dlaczego dzieci powinny grać na mniejszych kortach? Dlaczego mniejsze rakiety? Pomoce dydaktyczne Metodyka nauczania Podstawy metodyki nauczania Charakterystyczne cechy współczesnych metod nauczania tenisa Dlaczego dzielimy nauczanie początkowe na poziomy? Właściwości rozwoju dziecka w wieku 5-10 lat Bezpieczeństwo oraz wskazówki organizacyjne Demonstrowanie uderzeń Nagrywanie piłek Metodyka nauczania na poszczególnych poziomach Główne cele szkoleniowe oraz zalecenia metodyczne Poziom niebieski Przygotowanie mentalne Przygotowanie techniczne Przygotowanie taktyczne Przygotowanie sprawnościowe Poziom czerwony Przygotowanie mentalne Przygotowanie techniczne Przygotowanie taktyczne Przygotowanie sprawnościowe Poziom pomarańczowy Przygotowanie mentalne Przygotowanie techniczne Przygotowanie taktyczne Przygotowanie sprawnościowe Poziom zielony Przygotowanie mentalne Przygotowanie techniczne Przygotowanie taktyczne Przygotowanie sprawnościowe Prezentacja uderzeń Planowanie Organizacja lekcji na poszczególnych poziomach Lekcja na poziomie niebieskim Organizacja lekcji Praktyczne przykłady lekcji Lekcja na poziomie czerwonym Lekcja na poziomie pomarańczowym Lekcja na poziomie zielonym Współzawodnictwo Poznawanie tenisa Podstawowe zasady gry Przepisy gry dla najmłodszych Zrozumienie idei współzawodnictwa Podstawy rywalizacji Nauka współzawodnictwa Etapy i formy współzawodnictwa Oczyma dziecka Chłopcy a dziewczęta Organizacja zawodów Rodzaje zawodów Uwagi dotyczące organizacji zawodów Systemy liczenia punktów i czas trwania meczów Rola trenerów i rodziców Kodeks Postępowania Zawodnika i Rodzica Tenis 10 Przykłady organizacji rozgrywek Team Cones Tag Team Davis Cup Turniej „każdy z każdym" System drużynowy „każdy z każdym" Pucharowy „Kompas" Przechodzenie z poziomu na poziom Rekomendacje ITF - kompetencje Sprawności tenisowe Atlas gier i zabaw
Sygnatura czytelni BWF: XI R 38
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145637 LE (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Okładka wliczona w paginację.
Wydanie skoroszytowe.
Bibliografia na stronie 88.
ZABAWA - pozytywny wpływ na rozwój dziecka PRAKTYCZNE PORADY dla trenera. Jak zorganizować zabawy i gry ruchowe? ZABAWY RUCHOWE dla dzieci w wieku 4-7 lat Zabawy bieżne Zabawy rzutne Inne zabawy ZABAWY I GRY TENISOWE dla dzieci w wieku 4-7 lat ZABAWY RUCHOWE dla dzieci w wieku 8-10 lat ZABAWY I GRY TENISOWE dla dzieci w wieku 8-10 lat GRY TENISOWE dla zawodników zaawansowanych
Sygnatura czytelni BWF: XI R 39
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145638 LE (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności